NANA IMM ENTERPRISE. Powered by Blogger.

Rahsia Kecantikan Wanita

Luxury gold caviar collagen & caviar vitamin

Serum muka- inovasi terbaru dari koleksi SOOAE ,dapat membantu kulit anda supaya lebih kelihatan tegang, cerah.Mengandungi collagen dan vitamin kaviar emas..Boleh digunakan untuk Semua jenis kulit.Anda boleh lihat perubahan kulit wajah dlm masa 14 hari…wow.. 

Keistimewaan Luxury Gold Caviar Collagen & caviar vitamin:
Nilai2 nutrisi kolagen ni 10x ganda lebih tinggi dari sirip ikan yu (satu mangkuk kecil RM 300)
Khasiatnya sama dengan sarang burung layang2 (RM 400 hingga ribuan ringgit)
24% kolagen ni bersamaan 2 keping sarang burung layang2Kalsium 37 yang lebih tinggi daripada hati ikan
PH bernilai 7.6
Jika diamalkan seharian kulit akan nampak semakin cerah/putih, dalam masa seminggu akan nampak kesannya especially pori2 muka akan rapat dan nampak licin.. jadikan ia sebagai masker...

Macam mana nak beli Luxury Gold Caviar Collagen & caviar vitamin?
Luxury Gold Caviar Collagen & caviar vitamin macam ni memang susah dicari dan dijual kat mana-mana. Kini korang boleh beli Luxury Gold Caviar Collagen & caviar vitamin secara online iaitu di Nana Imm Beauty Cosmetic dengan 100% Pure Collagen & vitamin :-) Highly Recommended !! .

Kebaikan Kolagen 
MENCANTIKKAN KULIT,
MELICIN dan MENEGANGKAN kulit (anti penuaan)
Memulihara sel-sel kulit mati (JERAWAT)
Memperbaiki masalah KULIT dan RAMBUT,
mengurangkan KEDUTAN, TEMPAT HITAM, SELULIT DAN JERAWAT
CAVIAR adalah telur ikan yang disajikan mentah dan menjadi makanan mahal bagi para bangsawan atau orang2 berduit di seluruh dunia. Harga per kilo di market eropah telah mencapai $8,000 - $12,000. Sgt susah utk mendapatkanCAVIAR yang benar2 bermutu tinggi. Hasil telur tersebut berasal dari ikan jenis Sturgeon yang dapat ditemui dibeberapa belahan dunia termasuk America, Canada, Spanyol, Portugal, Russia bahkan Iran. Namun yang paling terkenal adalah Beluga Caviar dan Sterlet Caviar. Beluga Caviar diambil dari ikan Sturgeon di lautan Caspian yang memisahkan Russia dan Iran. Yang lainnya adalah Sevruga dan Ossetra Caviar. Dahulu Sterlet Caviar hanya disimpan untuk Czar Russia, Shah Iran dan Emperor Austria sangking diketahui sangat berharga dan sukar didapat. 

Apa gunanya CAVIAR selain hanya dimakan?

kerana exclusive dan sukar untuk mendapatkannya menjadikania mahal. beberapa fakta menyatakan bahawa CAVIAR baik untuk kulit.


HOW TO ORDER CLICK HERE:
Any question or interested with my Product please call NANA:
HP: 013-3746637
PIN BB:22729A91

u also can email me at
nanaimmb@gmail.com


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS