NANA IMM ENTERPRISE. Powered by Blogger.

Rahsia Kecantikan Wanita

Pesanan tuk my beloved customer

SALAM & SELAMAT BERPUASA

===========PENGUMUMAN PENTING==========

Disini sya ingin mengingatkan anda semua, slps pembayaran dibuat:
1. tangkap gambar resit
~sma ada transfer atau cash deposit,
tunjukkan bukti yg anda melakukannya

2. gambar mestilah JELAS...
~terdapat segelintir pelanggan yg cuba menipu dgn menghantar resit kabur dan
langsung xnampak ape2..dahla order banyak pulak tu

3.simpan resit anda
~ini sebagai bukti jika ada sbrg masalah di kemudian hari sebelum
brg anda sampai

4.saya akan update tracking no atau trus send ke number anda pada mlm
hari pengeposan
~jgn menggesa saya dgn mghntr msg n kol meminta trackg no
~sya masih belajar n cuba mmbahagikn masa sebaik mungkin

5.jika trackg no anda xterdapat dlm senarai, pm sy secepat mgkin
~mgkin anda lewat bank in n terlepas pos

6.jika trackg no invalid,pm sya
~mgkin sya tersalah taip

=>JANGAN menipu, saya ada maklumat anda dan x akan teragak2 untuk
mengambil tindakan terhadap penipuan anda

saya jujur ,so anda juga harus jujur ya..

TERIMA KASIH kepada customer yg order n meyakini saya
 uollss 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS