NANA IMM ENTERPRISE. Powered by Blogger.

Rahsia Kecantikan Wanita

BOTAYA HERB - krim dan sabun (1 set )

SET PENJAGAAN MUKA -BOTAYA HERB
HARGA!!!
TRIAL SET RM50 (sabun+krim)
SET BESAR-->SERUM+SABUN+KRIM RM300
KRIM SEDERHANA SIZE RM85
KRIM DAN SABUN BESAR RM15O
SERUM RM140
SABUN- RM30
TRIAL SET

Krim Botaya Herb (Kulit Nourishing Cream).
Herba yang menyembuhkan semua masalah di muka. merawat sekaligus jerawat, jeragat dan bintik-bintik hitam, kedutan, liang roma.
Ibu Herba Botani Herba 50 g
Ibu Sabun Herba Botani herba dengan ekstrak herba 
ekstrak Amla
Pueraria
Tanaka
ekstrak asiatica
ekstrak curcumin
Pengekstrakan Yanang





                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

Komponen utama Botani Botaya Herba turun temurun.
ekstrak Amla
Pueraria
Tanaka
ekstrak asiatica
ekstrak curcumin
Pengekstrakan Yanang
pengekstrakan Mahad
Ekstrak lobak
Ekstrak Manggis
alga
Serbuk Sutera
Jelly
Herba India
                                                                                                                              
Cara guna:
Sapukan pada kulit pada waktu pagi - sebelum tidur.

Untuk mencapai prestasi maksimum dan melihat hasil yang cepat boleh digunakan serentak.
Arahan untuk pemulaan.

1.Botaya Herb bukan ubat untuk jerawat

1- Dilihat sebagai satu cara yang telah dipilih dengan teliti. Dan yang digunakan dalam proses pengekstrakan bahagian yang berguna Kesan penjagaan kulit dan peremajaan kulit masalah itu secara beransur-ansur. Untuk kembali sihat semula.

2- Menjadi reaksi alahan kepada pengguna tertentu mempunyai. Oleh kerana jenis kulit yang berbeza. Tetapi kebanyakan Biasanya hasil daripada beberapa pengguna. Saya menggunakan pelembab Yang mengandungi bahan-bahan berbahaya seperti merkuri, hidroklorik Quinones. Mengandungi steroid atau bahan-bahan berbahaya yang lain. Permukaan dan Ketoksikan Atau mungkin kerana jumlah yang berlebihan. Topeng adalah tebal Mahu melihat hasil dalam masa yang singkat. Dengan tidak sabar ini Tablet boleh menyebabkan terbakar ruam merah dan jerawat (tetapi tidak membina kereta) atau boleh menjadi tanda terbakar hitam pada kulit.

Jika ada masalah dalam kes-kes ini, penyelesaian ini adalah untuk membersihkan muka dengan susu atau yogurt (perisa asli), kemudian balut dengan telur di wajahnya. Untuk melakukan ini sehingga gejala hilang. (Ini akan mengambil masa kurang daripada 7 hari, gejala akan hilang), memulakan semula nenek Botani di sebelah herba ringan. Saya mempunyai sangat tebal

3- Jangan takut untuk cuba produk ini. kerana Botaya Herba Botani Ibu Herb bukan pil ajaib. ia akan membuat kulit anda kelihatan lebih baik serta-merta dalam sekelip mata. Tetapi bagi memastikan kulit cepat beransur baik.anda perlu mengguna produk ini secara tetap/berterusan

4. kulit dengan berkesan. Jika digunakan secara teratur. Boleh membuat freckles pudar ke bawah. Bahagian yang cetek daripada kabur dan pudar, tetapi permulaan. Permukaan adalah lebih putih dan lebih cerah. Es dilihat Ia boleh dilihat, tetapi ia beransur-ansur akan mengurangkan pudar.

5. Botaya Herba Botani Ibu Herba adalah herba yang termasuk herba yang membantu mengekalkan dan melindungi kulit daripada matahari, pencemaran dan sebagainya boleh digunakan secara berterusan tetap. Kedua-dua hari dan malam tanpa menggunakan krim perlindungan matahari di siang hari. Oleh kerana matahari Boleh menyebabkan prestasi ubatan herba Botani nenek bertindak tidak cukup baik. Dan pelindung matahari boleh menyebabkan masalah kulit. Jika pelindung matahari digunakan untuk membersihkan. A sisa pada kulit Ia akan mengumpul Akhirnya, ia boleh menyebabkan tudungnya. (Ia adalah disyorkan untuk menggunakan pelindung matahari. Apabila berhadapan dengan cahaya matahari yang kuat adalah benar-benar suka bekerja di laut atau untuk mendapatkan lebih banyak cahaya matahari. Untuk masa yang panjang)

Sabun 50 g. krim 30 g.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS