NANA IMM ENTERPRISE. Powered by Blogger.

Rahsia Kecantikan Wanita

KRIM TOMATO

KRIM TOMATO - MELICINKAN KULIT
YURI GINSENG WHITE CREAM PLUS LYCOPENE berbahan dasar extract tomat segar dan extract sayur-sayuran. Krim ini memberikan oksigen ke dalam kulit sehingga setelah pemakaian, wajah terasa sangat lembut dr sebelumnya.

Bahan utama dari krim ini adalah tomato yg kaya dgn kandungan anti oksidan, vitamin dan mineral.Tomato juga boleh mendetoksifikasi / membuang racun2 yg ada di dalam kulit. krim ini sangatlah sesuai untuk kulit yg sensitif. Oleh itu, krim ini sesuai untuk kulit yg terbakar matahari, kulit yg kusam dan sesuai untuk kulit wajah yg sedang dalam perawatan. Memiliki efek memutihkan dan mencerahkan secara instant. Really amazing!! Must Try!!

YURI GINSENG WHITE CREAM PLUS LYCOPENE ini sangat ideal untuk :
  • Kulit yg kusam dan flek
  • Kulit kering dengan garis2 halus
  • Kulit yg memiliki warna tidak merata
  • Kulit yg berminyak ataupun yg sangat kering
Cara Pemakaian :
  • cuci wajah sampai bersih dan lap kering
  • sapu krim YURI GINSENG WHITE CREAM PLUS LYCOPENE secara merata pada seluruh wajah (hindari area mata dan area bibir)
  • Pakai siang dan malam….cuci tnpa menggunakan sabun or pencuci,,,bilas dgn air biasa
  • Dapatkan barang ORIGINAL.. dijamin keasLiannya HANYA di nanaimmb.blogspot.com 
  • ***Hati2 dengan barang tiruan yg Lebih murah.. tapi tidak berhasil ***
Kuasa semulajadi Ginseng White Cream Plus Lycopene kulit merah jambu inovatif putih ginseng, mengurangkan kedutan dan meningkatkan mencerahkan kulit. Diperkaya dengan ekstrak semulajadi tomato dengan vitamin C. Kulit kelihatan lebih berseri berbanding sebelum ini, TEKNOLOGI NANO inovatif nanopartikel daripada NANO WHITE mengandungi Vitamin C, E, F, Arbutin, Glutathione mengurangkan sisa. kulit, kusam cerah kulit. Lembut, kulit licin dan mengurangkan kedutan dengan Shea Butter.

HARGA: RM60 INC POSTAGE
Bahan-bahan
EKSTRAK TOMATO:
Jumlah vitamin C. Ini menyelesaikan masalah jerawat Dan mencerahkan kulit termasuk vitamin. Membentuk kulit yang sihat. Keasidan semulajadi membantu untuk mengimbangi kulit. Ia juga membantu menyingkirkan lemak berlebihan di permukaan. Antioksidan dalam tomato akan membantu meneutralkan radikal bebas adalah.

EKSTRAK GINSENG:
Anti-penuaan Membantu kulit Menggalakkan pertumbuhan semula sel Memberikan kulit muda

NANO WHITE:
Mengandungi VITAMIN C, E, F, Arbutin, Glutathione, bahan Anti-Oksida menghalang pengeluaran melanin dalam kulit dan mengurangkan melanin dalam kulit gelap. Meninggalkan kulit yang jelas dengan inovatif TEKNOLOGI NAO dengan partikel nano yang boleh membantu angkat.
Alpha Arbutin:
Ia adalah antioksidan yang kuat untuk menghalang ENZIM tidak dapat mewujudkan pigmen melanin di dalamnya. Punca noda dan bintik-bintik hitam. Kulit berseri Tempat pudar rupa.

MAGNESIUM fosfat ascorbyl:
Derivatif Vitamin C. Membantu melambatkan pigmen sel-sel pigmen dan merangsang pembentukan kolagen dalam dermis, kulit kekal lembut, tidak kering.

Nikotinamida (vitamin B3):
Membantu meneutralkan Field Bebas konservatif. Kapasiti sebagai penyebab kulit. Bantuan untuk nada kulit Mengurangkan bintik-bintik hitam Membantu kulit kelihatan berseri dan sihat. Lipid meningkatkan kolagen dan B3 VITAMIN kulit tidak boleh membina di dalam tubuh rakyat, tetapi boleh didapati dari makanan atau kulit sahaja.
MAGNESIUM ASCORBUL Fosfat (VITAMIN C) :.
Derivatif Vitamin C. Membantu melambatkan pigmen sel-sel pigmen dan merangsang pembentukan COLLAGEN di dalam dermis.
Untuk mengekalkan kulit lembut, tidak kering.

Allantoin:
Membantu mengurangkan kerengsaan Oleh kerana pelbagai sebab Dan melindungi kulit yang sihat.

Shea Butter:
Ia menambah kelembapan pada kulit. Apabila digunakan dengan kerap untuk mengekalkan kelembapan kulit lebih baik yang Shea Butter cepat diserap melalui kulit, menjadikan kulit lembut dan licin tanpa rasa berminyak. Mereka melindungi kulit yang rosak, kulit kering, kulit pecah-pecah dan membantu kelewatan penuaan pra-matang.

Sesiapa yang belum lagi cuba produk ini….BOLEH WSP OR CALL SAYA di 0133746637

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS