NANA IMM ENTERPRISE. Powered by Blogger.

Rahsia Kecantikan Wanita

YURI WHITE NANO SOAP

Sabun Yuri Nano Glutathione
Sabun yang lembut tambahan Dengan ekstrak ginseng, glutathione, glutation, Arbutin, Vitamin C dan Vitamin E untuk membersihkan muka dan badan secara mendalam. Bersih dan lembut Rawatan digabungkan dengan ekstrak dan vitamin. Mencantikkan kulit anda secara semulajadi putih. Gliserin menyuburkan kulit anda kering. Kulit yang sihat Fleksibiliti tidak membosankan
Cara penggunaan: 
Bersihkan muka dan badan. Setiap hari

Ginseng & Gluta White Soap Nano adalah gabungan ekstrak Ginseng, Glutathione, Arbutin dan Vitamin C & E membantu untuk pembersihan yang mendalam dan menjadikan kulit anda lebih cerah & licin. Diperkaya dengan vitamin C & E dan Gliserin, membantu kelembapan kepada kulit anda semasa membantu untuk mengurangkan proses penuaan kulit melalui makanan dan membersihkan kotoran dan minyak. Kulit akan ditinggalkan penampilan lembut, berseri dan muda.
Bahan-bahan:
Sodium Palm Kernelate, Sodium Cocoate, Aqua, Glutathione, Gliserin, Tocopheryl Acetate (Vitamin E), Lecithin, Arbutin, Asid Linolenik, Asid Linoleic (vitamin F), Ascorbyl Palmitate (vitamin C), Alkohol, EDTA, Wangi-wangian, Panax. serbuk ginseng, serbuk akar Curcuma longa, CI 17200. 
HARGA TERMASUK POSTAGE
RM45

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS